Sitios de interese

luns, 9 de xaneiro de 2017

E se ensinamos de outra maneira? Competencias dixitais para o cambio metodolóxico


O presente artigo analiza e avalía a capacitación en competencias dixitais do profesorado como un factor crave no impulso do cambio metodolóxico no labor docente. Un cambio necesario para que a incorporación das TIC nas aulas non perpetúe os modelos tradicionais de ensino, senón que supoña unha verdadeira transformación do paradigma educativo. No marco dos procesos de formación permanente do profesorado en España, leva a cabo unha investigación ex post-facto cuxos resultados poñen de manifesto como os profesionais máis capacitados tecnoloxicamente utilizan as TIC con maior frecuencia na aula, introducen maiores cambios na súa práctica docente, e promoven máis notablemente as competencias TIC no seu alumnado.
Un artigo de Jaione Pozuelo Echegaray da Universidade Autónoma de Madrid publicado na Revista dixital de investigación na docencia "CARRACCIOLOS".

Ligazón para ler o artigo:

Ningún comentario:

Publicar un comentario