En 2017, metodoloxías como o
traballo por proxectos, a aprendizaxe colaborativa, a educación por
competencias ou a aprendizaxe baseada na resolución de problemas serán
unha realidade nas aulas.
Esta é unha das conclusións que achega o estudo Perspectivas 2014: tecnoloxía e pedagoxía nas aulas, desenvolvido polo Gabinete de Comunicación e Educación da Universidade Autónoma de Barcelona e aulaPlaneta, que augura un cambio na maneira de ensinar nas aulas no próximos cinco anos. Esta revolución, que ten en 2017 o seu ano de máximo desenvolvemento, virá propiciada por introdución das TIC e os dispositivos dixitais nas escolas.
Esta é unha das conclusións que achega o estudo Perspectivas 2014: tecnoloxía e pedagoxía nas aulas, desenvolvido polo Gabinete de Comunicación e Educación da Universidade Autónoma de Barcelona e aulaPlaneta, que augura un cambio na maneira de ensinar nas aulas no próximos cinco anos. Esta revolución, que ten en 2017 o seu ano de máximo desenvolvemento, virá propiciada por introdución das TIC e os dispositivos dixitais nas escolas.
Ligazón para seguir lendo:
Ningún comentario:
Publicar un comentario